söndag 29 november 2009

I´m leaving in a jetplan!




Ve & fasa.... Jag upptäckte precis att vårt flyg går kl 14 och INTE 23:00. Bäst att slänga ut allt från resväskan & börja packa om. Den är nämligen lika rörig som jag känner mig....

Lite 1:a adventsmys har vi hunnit med idag. Jag började dagen med att äta frukost med mina kära & nära "fotbollsvänner" Alltid lika trevligt att umgås med dem. Sen tillbringade jag resten av förmiddagen med att strosa runt på stan alldeles ensam. Det var SÅ skönt. Väl hemma igen kom min vän L förbi för att säga hej då & önska oss en trevlig resa. Hon hade såklart med sig saker till barnen vilket hon har nästan alltid. Hon är nog en av de mest omtänksammaste personerna i min närhet & barnen älskar henne (framförallt storasyster). Hon har sitt barnasinne kvar trots 30+ ;) och energi att "hålla låda" tillsammans med Moa. Detta kan som ni förstår ibland underlätta för en trött 2 barnsmor. TACK L för sakerna - See U soon!

Inga kommentarer:

Besökare