onsdag 25 november 2009

Min dotter är precis som jag....


Som kan sova & somna var som helst. Ett och annat bildbevis har jag på mig själv när jag var yngre och här är ett av många på min kära Moa.
Jag var precis påväg för att krypa till sängs när pappa M kom och hämtade mig med ett leende på läpparna. Han visade mig in i Moas rum och DÄR ligger hon och sover på mattan. OK att den är ullig & gosig men endå. VAD har rört sig i hennes lilla huvud när hon lagt sig där? Hon kanske helt enkelt var påväg någonstans och tog en paus på vägen? Sött var det iallafall och vi fick oss ett gott skratt. Och dessutom en liten "påminnelse" om vilken otroligt KÄRLEK vi har till denna underbara lilla galna flicka som nöjt ligger där på golvet och sover.
Nu ligger hon åter igen i den varma, mjuka & goa sängen.

Sov Gott!

1 kommentar:

Sofia sa...

Lilla gosiga Moi. Somnar plattfall överallt som sin mammi.

Ni två kommer sova som stockar på planet. Kul för er. Det kommer inte vi göra.

Besökare