lördag 21 november 2009

Myshelg!


Om bara en liten stund är det läggdags - för sent som vanligt dock!
Ville bara skriva några rader om vad helgen haft att erbjuda. Fredagen bjöd som vanligt på fredagsmys med familjen. Tacos stod på menyn och det åts vill jag lova. Iallafall av mig.....Och idag har vi varit på 7 års kalas hos Moas kompis Jonathan. Vi var utomhus och grillade korv och sparkade bla boll. Det var jag mot grabbarna. Moa hjälpte mamma så gott hon kunde vilket resulterade i straffar för motståndarlaget ganska ofta. Detta eftersom hon spelade fotboll med händerna, vet inte vem som har lärt henne detta. Eller är det en framtida målvakt vi har att göra med (?) Nåja, kul hade vi iallafall och jag behövde inte ha dåligt samvete eftersom min planerade springrunda imorse inte blev av. Jag fick nog med motion i mitt "sololag" Springrundan får jag ta imorgon istället!

Nu är det bedtime!

Inga kommentarer:

Besökare