fredag 6 november 2009

In my "blue" sweet shoes!



Härliga fredag är äntligen här igen. Fredagar är den bästa dagen på hela veckan enligt min mening. På fredagar umgås jag och barnen väldigt ofta med deras mormor eftersom hon är ledig just denna dag. Det blir (oftast) väldigt mysigt, (om vi inte blir irriterade på varandra som allt jämnt kan hända) Men det brukar gå över fort... ;)
När vi har fått vår mamma/mormor dos så åker vi hem och väntar på pappa M som brukar komma hem i "hyffsad" tid från jobbet. Denna dag var hans "kommer om en liten stund" verkligen en liten stund. Så han och Moa åkte till simhallen och hade roligt. När de kom hem hade vi veckans höjdpunkt - fredagsmys. Det är det mysigaste som finns att umgås med min underbara familj. Och fredagar har blivit speciellaför oss. Jag är väldens lyckligaste som får "hänga" med dem varje dag.

Skorna på bilden är mina nya favoriter - så sköna & så coola. Finns att köpa på Raglady
eller som jag gjorde på Ellos. Exakt samma sko dessutom med 40% rabatt. Dagens tips & fynd!! Ha en bra helg!

1 kommentar:

Kaffekoppen sa...

Oh vad coola de var.... tuffing där...Trevlig helg!

Besökare