onsdag 24 februari 2010

Härlig himmelsäng fr Zandvoort*


Inspirationsbild från Zandvoort


Jag gillar vitt som ni kanske har märkt? Den färgen finns det mycket av i mitt hus, speciellt i vardagsrummet. I sovrummet har vi vitt/brunt. Med just nu rosa som accentfärg. I sovrummet har vi en sängstomme som jag fullkomligt älskar. Och detta trots att den har några år på nacken och trots att den inte är vit. Den är i en ganska mörk ekfärg och kommer från Engelsson (ni kan se den här) . Kommer nog aldrig tröttna på den, kanske kan vara pga att det var den första "stora" möbeln som jag & pappa M köpte tillsammans (?) Men men, nästa gång vi byter så skulle jag vilja ha en "himmelsäng" tycker att det ser otroligt mysigt ut....

TACK S, L & Ossian för en fantastisk mysig dag i det härliga vädret!

Inga kommentarer:

Besökare