söndag 21 februari 2010

Hunter Family





Go kväll eller Go natt kanske jag ska säga. Klockan är som vanligt på tok för mycket men I´m still going strong. Men snart är det läggdags. Idag är jag lite extra stolt över att vara Svensk. Herrarnas dubbeljakt avslutades för en liten stund sedan och det var otroligt spännande. Och för er som inte är uppe lika sent som mig kan jag berätta att det slutade med ett GULD & ett BRONS. Vilken prestation de visade, så fantastiskt duktiga!

Nu till månadens TIPS & FYND! Som ni alla kanske sett i tidigare inlägg så har ju storasyster ett par rosa underbara Hunter. Beställda med C´s hjälp från USA. Idag har även mamma & lillebror fått sig ett par. Dessa kommer dock INTE från USA. Dessa kommer från inget mindre än en butik som jag gick in i av en slump, BrandWord är namnet. En butik med märkeskläder till otroligt bra priser. Där hittar du träningskläder (bla Adidas, Nike, Reebook), fritidskläder och skor. Och Hunter då såklart dock kan färgerna på dessa variera, där fanns gröna, orangea, lila, svarta, gula m.m. Alltså kanske inga jätte fräsiga.
MEN håll i er nu - Köpte mina Navy & minis Chocolate för 375:-/st. Det som är med butiken är att det kan finnas 2:a sortering men det behöver inte vara så. Våra stövlar var hur fina som helst. Så skynda fynda!

Sov Gott

2 kommentarer:

TINA sa...

Bra jobb! Älskar outfit:en med stjärnbyxor och mumin-tshirt. Det hade jag gärna med haft och softat i.

Rosor & Pioner sa...

Blev inspirerad av dig T, du var så fräsig i dina! :)

Besökare