söndag 21 februari 2010

Mello*

Igår var det slageryra i hemmet. Jag & Moa dansade tills vi blev totalt slut. Lillebror försökte hänga på men gav upp när han hittade lite smulor på golvet att smaska på istället. Pappa M tog fram filmkameran och filmade familjen Adams. Mysigt hade vi iallafall. Min favorit är såklart Darin - hans låt är lite Johnny Logan inspirerad enligt min mening. Super Duper Bra! Tjejerna i Timotej gjorde väl också ett bra jobb men jag tycker att det såg lite väl töntigt ut när de kom ut och låtsades spela instrument. Såg så trovärdigt ut - not! Men LYCKA TILL!
Här nedan kan ni se vilka som väntar nästa vecka.....

Delfinal 1: Örsköldsvik


1.
A Place to Stay med Jenny Silver
2.
Did It for Love med Jessica Andersson
3.
Keep on Walking med Salem al Fakir
4.
Roadsalt med Pain of Salvation
5.
Singel med Frispråkarn
6.
The Saviour med Anders Ekborg
7.
Unstoppable med Ola
8.
You're Making Me Hot Hot Hot med Linda Pritchard

Delfinal 2: Sandviken

1.
Come To Me med Highlights
2.
Hippare Hoppare med Dogge och Andra Generationen
3.
Innan Alla Ljusen Brunnit Ut med Anna Maria Espinosa
4.
Manboy med Erik Saade
5.
Manipulated med Hanna Lindblad
6.
Underbart med Calle Moraeus och Orsa spelmän
7.
We Can Work It Out med Andreas Johnson
8. Joker - ännu inte bestämd

Delfinal 3: Göteborg

1.
Kom med Timotej (tjejgrupp)
2.
Out of My Life med Darin
3.
Doctor, Doctor med Elin Lanto
4.
Headlines med Alcazar
5.
Heaven or Hell med Crucified Barbara
6.
Yeba med Getty
7.
Tonight med Johannes Bah Kuhnke
8.
Hur kan jag tro på kärleken? med Erik Linder

Delfinal 4: Malmö

1.
Hollow med Peter Jöback
2.
Human Frontier med Neo
3.
Idiot med Noll Disciplin (delar av bandet Sk8 som vann Lilla Melodifestivalen 2007)
4.
Stop med Sibel
5.
Jag vill om du vågar med Pernilla Wahlgren
6.
Magisk Stjärna med Py Bäckman
7.
Thursdays med Lovestoned
8.
This is my life med Anna Bergendahl (från Idol)

1 kommentar:

Anonym sa...

OMG. Du har blivit en schlagernörd. Inte ok.

Besökare