måndag 8 februari 2010

Nytt tyg blev nya kuddar!



Tyg från IKEA 59:-/m

Efter en tripp till IKEA blev det nya kuddar i soffan. Just nu har de fått en plats i soffan men jag vet inte riktigt om de gör sig bra där. De ska få testa sängen istället. Bästa mamma sydde ihop dem men jag önskar att det var jag själv. Men jag har ingen symaskin.... hmmm! ;)

Måndagen har som vanligt bestått av lite småplock här hemma. Jag brukar städa inför helgen men av någon konstig anledning måste jag alltid städa även efter helgen. Detta eviga städande - pappa M har dock erbjudit mig städhjälp här hemma men jag tackade NEJ. Det är lite väl lyxigt, speciellt om man är mammaledig som jag ju är just nu. Men när jag börjar jobba kanske jag ska fråga om erbjudandet kvarstår. Då kan jag spendera mer tid med barnen istället. Och tänk vad lite man kommer ha att tjafsa om....




Inga kommentarer:

Besökare