torsdag 27 maj 2010






Ibland är det bra när hantverkarna själva ska åka på semester. Då är de minsann stressade & har en otrolig vilja att slutföra sitt jobb. Iallafall våra två urgulliga hantverkare ;)
Jag har alltid önskat mig ett svart/vitt golv någonstans vart som helst och nu har jag det i min tvättstuga. Helt perfekt att ha en källare som är i behov av renovering för då får man välja allt man vill ha själv från första början. Eller ja, själv & själv. Jag har dock en "jobbig" sambo som ska lägga sig i och komma med praktiska ideer hela tiden. Och som ibland tar besluten i egna händer. Igår hittade jag te x ett kakel i källaren som jag aldrig hade sett innan (?)
Det skulle tydligen vara inne på den lilla toaletten. HALLÅ - vad hände med att JAG ska bestämma ALLT själv?

För alla er som känner oss har säkert hört talas om bl a våra golv & markstensdiskussioner. De var inte roliga eftersom pappa M är envis. Men det är även JAG & det blev bra tillslut. Det kommer det säkert bli på toaletten också. Bara den envisa pappan kunde låta mig sköta alla vad inredning har att göra... Puss älskling! ;)

Titta så fint det blir & ännu finare kommer det att bli.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi minns alla sten diskussionen. Männen måste tystas ner.

Din man är dock mkt envisare än min. Hi hi*

Besökare