måndag 17 maj 2010

Vikt & goda ting*

Roliga presenten från söta L.

Min nya löparjacka, snygg & supersnabb.
Ser dock gravid ut men det är jag gladeligen inte ;)


Ni kanske kommer ihåg att jag & min vän L hade en liten utmaning?
Jag skulle på tre veckor gå ner 2 kg. Jag har gått ner 1,5 kg - skit ocksåååå!
Men på dessa tre veckor måste jag försvara mig med att jag hade halsont iallafall nästan halva tiden. Så jag har inte rört på mig så mycket som jag brukar. Så jag hade nog klarat utmaningen. MEN jag är inte bitter *S* L, jag ska självklart bjuda dig på världens godaste middag. Du har varit till stor hjälp och kommer givetvis vara det fortfarande eftersom jag har 2,5 kg kvar som jag vill gå ner. Så du blir inte av med din "coachstämpel" riktigt ännu... Nu jäklar!

Brödet med tillbehör är en fin "gå bort present" från min vän L. Inte det allra nyttigaste laget MEN SÅ otroligt gott - björnbärsmarmelad & philadelphiaost. Njuter av varje tugga *S*

Min nya löparjacka som hade sin debut i spåret idag - gick supersnabbt ;)
Inköpt i Nikeshoppen på Freeport. (Freeport ligger i Kungsbacka) Min vän S fyndade en sådan för ett tag sedan, då 350:- Jag fyndade för halva det priset - SUPER!!!

Inga kommentarer:

Besökare