onsdag 5 maj 2010

Öroninflammation & kilon.




Idag har prinsen varit piggare trots sin öroninflammation. Så fort han fått penicillin så blev han sig själv mer & mer. Inga mer skrikattacker på nätterna vilket jag & pappa M är väldigt glada för. Stackars, måste gjort ont i de små söta öronen.

Förresten, jag har ju glömt att rapportera hur det går med min "äta bättre & nyttigare" utmaning. Jag har efter en veckas tid varit "duktig" och vet ni, jag har lyckats gå ner 1 kg. Äntligen händer det något. Bl a tack vare min coach såklart men också för att jag har ätit lite mindre portioner & lite nyttigare. Men jag ska erkänna att jag inte har avstått helt från godsakerna. Men det har gett resultat ändå. Men om jag skulle försökt vara utan helt då kanske det hade visats andra siffror på vågen (?) MEN JAG ÄR SÅ GODISSUGEN HELA TIDEN så det skulle ALDRIG funka och det är ju och andra sidan inget jag sträva efter heller. Att bli helt "godis/bulle/kakafri". Lite måste man unna sig, jag vill ju inte bli pinnsmal och missa en av livets höjdpunkter ;)

Men 1 kg är jag nöjd med - more to come!

Inga kommentarer:

Besökare