lördag 22 maj 2010

M/S Poseidon









Gårdagen spenderade jag tillsammans med bästa M på båten M/S Trubaduren. Vi åkte Hisingen runt och njöt av skaldjursbuffén till fullo. För er som inte känner mig så kan jag berätta att jag ÄLSKAR skaldjur och framförallt kräftor. Och på en buffé så får man ju som ni vet äta hur mycket man vill. Detta gjorde jag.... Tillslut kom en servitör fram till mig och frågade om de kunde duka bort buffén eller om jag skulle hämta mer....igen.... ;)
Då insåg jag när jag kollade mig runt i båten att alla andra njöt av sin dessert, så kan det gå....
Gott var det & JÄTTE JÄTTE trevligt. Trevlig underhållning (låter som en kärring) och otroligt trevligt sällskap. Idag har jag träningsvärk i kinderna av allt skrattande. TACK M för igår, alltid lika roligt att hänga med dig....

Om ni vill göra något annat än att gå på "vanlig" restaurang eller gå till samma uteställe som alltid. Kolla in det här....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh my god. U look drunk.

Rosor & Pioner sa...

I wasn´t, inte då iallafall :)

Besökare