torsdag 18 mars 2010

Bästisar!

Piff & Puff



I skrivande stund så hör jag Piff & Puff lekandes på altanen. Eller lekandes & lekandes, de "brötar" mest runt tycker jag. Kan inte minnas att jag & "Piffs" mamma var som de två när vi var små. Vi lekte nog mest lugna & stillsamma lekar. Eller? Kanske inte... Men ibland undrar man om det är tjejer & fler än två som leker. De har under några timmars tid hunnit med att leka: häst, jage (väldigt poppis) prins & prinsessa, spelat döda, blivit jagade av krokodiler och moster och även drottning men det var mindre populärt då Askungens styvmor var drottning och VÄLDIGT elak. Var får de all energi ifrån?
Själv är jag som alla andra väldigt förskyld och inte sovit ordentligt på en vecka, men jag ska inte klaga... Barnen är friska och det är huvudsaken :)

Nu ska jag på fest.....i lekstugan.... Måste erkänna att partyhumöret inte är på topp men vad gör man inte för lite fest :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dom är helt klart hyperaktiva. VI var inte sånna. Inte alls. Vi lekte intelektuella lekar som bibliotek, skola o sånt.

Men dom är världens sötaste. Du är bäst! Tack för att du återigen visar super krafter med tre kids hemma...

Fina bilder. Och finare blir det, snart börjar ju du på fotoskola!

TINA sa...

Kanske finaste bilderna någonsin!

Besökare