onsdag 24 mars 2010

Fotokurs*



Ljuslyktor fr Posh Living, skål fr Bruka.

From denna vecka och 6 veckor fram kommer jag att gå en fotokurs. Första lektionen var igår och det verkar vara hur roligt som helst. Och bättre blir det säkert ju mer man lär sig. Till vaje ny lektion ska man ha med sig uppgifter. Till nästa lektion ska jag ta med en bra bild och en sämre bild. Sen ska dessa visas inför hela klassen och kommenteras - spännande. Man kommer säkert bli jätte inspirerad av de andras bilder och det är ju kul, mindre kul är om de tycker att mina bilder är skitfula - hihi. Men att bli inspiration skadar aldrig :)
Kursen går jag tillsammans med min underbara kollega M. Hon är inte bara min kollega utan har också blivit en god vän. Hon är dessutom en av tre i bioklubben :)
Så håll utsikt efter förhoppningsvis fantastiska bilder.......

Inga kommentarer:

Besökare