söndag 14 mars 2010

Trädgårdsmöbler (?)

40x40 - 289:-
140x100 - 549:-

140x100 - 549:-


Idag har jag varit ute i det fina vädret. Skulle spelat match men motståndarna hade blandat ihop datum och matcher. Så det blev träning istället, lika bra att röra på sig lite när man ändå var inställd på match. Känner mig lite duktig & ännu duktigare ska jag var idag då jag har lovat mig själv att inte äta något onyttigt... Vi får se hur länge det varar.
Nu när solen tittar fram så pass mycket så känner jag en otrolig längtan efter att kunna sitta ute på altanen och i trädgården. Dock har vi varje år sedan vi flyttade in i huset inte hittat de perfekta trädgårdsmöblerna. Vi har ett liten grupp i teak, men vi är ute efter en stor grupp i vitt eller svart. Vi får se om vi hittar möbeln med stort P i år. Jag ska iallafall köpa fina plädar & mysiga kuddar. Hittade ovan på Countrystyle, fantastiskt fina!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Söta!!!!! Jättefina! Får köpa till min lilla balkong.

Rosor & Pioner sa...

Billiga med - Perfa!!!

Besökare