onsdag 3 mars 2010

Nya batterier*

Här är jag.... för er som undrar :)
Sedan min fantastiskt härliga dag i måndags så har jag inte orkat tänka eller för den delen skriva. Har fått en släng av tunghäfta men nu är jag tillbaks. Min "egen" dag var underbar, tränade och spa:ade en hel eftermiddag. Det var så otroligt skönt, nästan så skönt så jag blev tårögd när jag kämpade på löpbandet. Jag kunde bara släppa allting och bara få vara Karin!
Ett hett tips till alla att unna sig sådana dagar ibland. Det behövs mer än vad man tror.

Nu är batterierna laddade och imorgon beger vi oss på en "Surprise" resa. Pappa M fyller år och det ska vi fira med en liten tor-sön trip. Han fick instruktioner om att han ska ta ledigt & packa ner varma kläder- så Thailand blir det tyvärr inte. Ganska långt ifrån dock men det blir nog bra endå. 07:00 är planen att vi ska sitta i bilen, vi får väl se hur det går med det. Vart vi befinner oss imorgon kväll får ni reda på då *S*

Sov Gott!

Inga kommentarer:

Besökare