torsdag 25 mars 2010

Ophelia 1 år!

Moa drygt 1 år, Ophelia 10 månader.

Moa ca 20 månader, Ohelia ca 1,5 år.

Idag fyller (i 26 min till) en väldigt speciellt tjej 4 år. Grattis bästis Ophelia. Lilla stackaren fick bli hämtade från dagis idag med magsmärtor. Några timmar efter så kom "kräket" och hälsade på. På födelsedagen och allt. Men det hindrade inte mig och barnen. Moa hade valt ut 3 paket alldeles själv och ville ju såklart lämna dem. Det gjorde vi, men stod på lagom avstånd. När jag sedan satte mig i bilen mådde jag väldigt illa - MEN det var falskt alarm. Blir det inte alltid så? Man inbillar sig att snart så kommer den..... Hoppas du trots magsjukan hade en bra födelsedag, vår söta prinessa. Det finns en tjej här som ser fram emot ditt prinsesskalas väldigt mycket. Så krya på dig!

Inga kommentarer:

Besökare