fredag 5 mars 2010

Branäs nästa....







Pappa M´s "surprise" resa gick till skidorten Branäs. Jag hyrde en stuga och med oss på vår lilla weeend är vår underbara familj & vänner F, S, S & Thilde. Detta var såklart också en hemlighet, att de skulle vara med. Pappa M var glad i bilen upp men var ÖVERLYCKLIG när han såg dem komma springandes och sprutandes med champagne. Misstänker att det mest var för att bästa vännen F var med för då har han någon att dricka öl med. Överraskningen blev jätte lyckad och jag är väldigt imponerad över att jag har lyckats hålla mig så länge utan att försäga mig. Idag har vi tillbringat mer än 7 timmar i skidbackarna. Moa & Thilde har gått i skidskola och det gjorde dem med bravur. Första gången de stod på skidor - helt orädda dessutom! Men dagen började inte så bra dock, imorse insåg vi att vi hade glömt Moas skidkläder hemma. Paniiiik i stugan utbröts och pappa M fick helt enkelt åka till skidshoppen. Därav den lite killiga overallen *S*
Imorgon är en ny dag med mer skidskola, hundspann och ännu mer träningsvärk.

Inga kommentarer:

Besökare