lördag 13 mars 2010

Härliga solsken!



Idag sken solen in genom vårt fönster och jag vaknade med ett gott humör. Öppnade ett fönster i hopp om att man skulle känna lite värme. Men icke, MEN solen lös så jag ska inte klaga. Rosa & korall har blivit mina favoritfärger just nu. Kommer säkert bli en hel del av de färgerna i kläder & i inredningen hemma till våren. På en av bilderna ovan ser ni min nya kofta som jag sprang på igår. Inhandlad på Lindex för 149:- , som hittat! Efter duschen smorde jag in mig med min nya body lotion från Mary Kay kostar 259:- Luktar superfräscht! Naglarna målades med en favorit från Mavala "Nice" kostar 45:- Skorna är som jag berättat i tidigare inlägg från H&M, 149:- Min älskade väska är från Marc By Marc Jacobs. Kände mig riktigt vårig idag när jag gjorde mig ordning för en dag ute i solskenet....
Kakorna är från ICA och de har en helt annan historia. De blev min frukost idag. INTE OK att nästan smälla i sig en hel påse med kakor själv. Vad är det för FEL på mig? Vill jag inte gå ner till min "normala" vikt? Vill jag inte bli "vältränad" igen? Vill jag inte komma i mina gamla jeans? Vill jag inte bli "smal" inför sommaren? Vill jag inte känna mig fin? Svaret är JOOOO. HUR GÖR MAN FÖR ATT MOTSTÅ OM MAN HAR DET HEMMA?

Nu ska vi hem till S, J & Ophelia. Där kommer det säkert INTE ätas ännu mer onyttigt.

Inga kommentarer:

Besökare