torsdag 11 mars 2010

Moas värld!


Fina lantliga lampor från countrystyle, 1.599:-

Denna söta lantliga lampa skulle passa perfekt i Moas rum. I rosa såklart :) Jag håller så smått på att ändra lite i hennes rum, men det går långsamt.... Gästsängen är inflyttad (90 säng) i hennes rum och i samband med att vi skruvade ner hennes förra säng så blev hon nog lite förvirrad. Hon frågade:

- Ska jag sova på golvet då?
- Nej Moa, du ska få en ny säng.
- Men ska jag sova på golvet då i källaren?
- ?????

Hon har bokstäver på väggen som utformar hennes namn. Dessa plockades ner vid tillfälle då jag inte var i rummet. Efterlämnade dessutom stora märken på väggen...

- Men varför har du tagit ner bokstäverna?
- Jag vill ha med dem till källaren då....

När hon och lillebror blir äldre så ska vi nämligen göra rum till dem nere i vår källare. Stackars liten trodde att hon skulle få flytta ner dit nu. Och sova på betonggolvet (lycklig för det verkade hon ändå) .... DESSUTOM har hon sagt till alla på dagis att hon och lillebror bor i garaget. "Fröken" var tvungen att fråga mig lite försynt om vi hade ett garage och hur det låg till. Jag & pappa M kanske får samtal från socialen snart.... :)

Inga kommentarer:

Besökare