tisdag 15 juni 2010

Fotboll, fotboll, fotboll



Så här på tisdagskvällen sitter jag (till skillnad från många andra tjejer) tillsammans med min kära sambo och tittar på VM. Vi har varit i Sydafrika och då bl a i Kapstaden, Johannesburg, och Port Elisabeth, där vissa av matcherna spelas. Det känns lite extra kul faktiskt. Just nu spelar Brasilien - Nordkorea. Hejar på Nordkorea, för jag måste alltid heja på ett lag av de som spelar. Men nu när Sverige inte lyckades så bra som de borde gjort så återstår det att heja på danskarna istället. De är ju trots allt våra grannar & har en hel del hunkar i laget, det har också det Italienska laget som ni kan se :)
Tidigare idag så skulle pappa M gå ut i trädgården och gräva lite "men bara i 30 min för sen börjar matchen" Låt honom få titta på den då så mycket han vill - bara han gör det han ska göra först. Jag sitter gärna bredvid och kikar upp från datorn lite då & då. Idag utan något gott i handen dock. Har blivit så VRÅÅÅÅLFÖRSKYLD och inte sugen på något.Hoppas jag går ner 2 kg till nu.... ;)

Hoppas ni haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Besökare