tisdag 29 juni 2010

SOL, SOL, SOL


Idag ställde jag mig på söta M:as våg och fann att jag GÅTT UPP 2 kg igen. De kg som jag gått NER. FAN, måste vara midsommarens fel. Som det åts, HELA tiden!!! FASEN, måste bli skärpning, säger jag efter att ha ätit ostbågar, daim & druckit vin. Känner mig som en ballong - fyndigt va (?) (Bilden är tagen härom kvällen då de lyfte två ballonger precis vid vårt hus)

Efter att ha tillbringat två underbara dagar på stranden så blir det en "hemma dag" imorgon. Lite städ & lek i trädgården. Vi har pratat om att skaffa en pool, hade varit lite lyxigt att bara kunna slänga sig i "plurret" när man vill. Barnen hade nog varit väldigt lyckliga. Och deras mamma också såklart. Men det får bli till nästa sommar, när vi ska göra om vår altan. Det har jag bestämt ;)

TACK M för en mysig kväll, det kommer bli så tomt här hemma utan er i en HEL månad....

Inga kommentarer:

Besökare