torsdag 17 juni 2010

Golfbanan & hemlig bajsare*

Idag har jag varit med om två obehagliga saker.

1. När vi kom hem i eftermiddags kommer Moa och frågar vem som har bajsat på lilla toaletten? Ingen har ju varit hemma? Tankarna flög runt och snart insåg jag att det måste vara snickaren som håller på i vår källare. När jag tänker efter så mötte vi honom i dörren och jag tyckte väl att han fick väldigt bråttom ner igen. Men hur ofräscht är inte det då? Att veta att en okänd människa varit på min toalett och gjort NR 2.... Fyyyyy - varför kunde han inte åkt till McD eller Statoil och gjort sina behov istället?

2. Jag har idag gjort comeback på driving rangen. Har hållt mig ifrån rangen/golfbanan ett par år (bl a pga tidsbrist). Men idag minns jag att det även beror på vissa andra detaljer. Så som ex FRUSTATION, SURA MINER, FULA ORD & DÅLIGA KLUBBOR.
Men liiiite roligt var det allt iallafall.... ;)

Inga kommentarer:

Besökare