söndag 20 juni 2010

Prinsessan & Prinsen*

Bild från Scanpix

Bild från Scanpix


Som så många andra så satt jag såklart bänkad framför TV´n för att se kronprinsessan få sin prins. Och vad VACKERT det var, och inte ett öga torrt. Hon var så fantastisk i sin UNDERBARA klänning. Och de såg otroligt kära & lyckliga ut. Och vilken vacker sång Agnes & den gamle Skifs framförde. Kan tänka mig att denna kommer finnas med på var & varannans bröllop framöver. Jag har inte sett pappa kungens eller prinsens tal till sin dotter och fru än. Men jag ska läsa alla artiklar på Aftonbladets hemsida sen när jag får tid. Talet från Daniel var tydligen väldigt vackert & ärligt. Nu du M får du öva för ett lika fint tal vill jag också ha den dagen det blir vår tur ;) Jag har varit lite anti av att vilja gifta mig i kyrkan men efter igår har jag nog ändrat mig en liten aning. Det är ju verkligen något vist med stämningen och akustiken. MEN den som lever får se, det lär ju inte bli än på ett tag. "Vissa" måste ju fria först ;)

Det som störde mig lite igår var dock att varje gång jag la ögonen på Daniel blev jag lite full i skratt. Han är ju sjukt lik "Boxer Robert" Helt ooootroligt!!!

Inga kommentarer:

Besökare