onsdag 9 juni 2010

Klänningens sommar!

Denna FAB klänning kommer fr Åhlens - 349:-


Denna sommar har jag bestämt att det ska bli klänningens sommar. Jag har väl aldrig varit direkt en kjol & klänningstjej utan mer än jeanstjej. Att bära klänning har kommit mer på senare år. Kanske beror på "mognad" Jag har nämligen alltid tyckt att jag har så kallade "fotbollslår" Detta är ju dock inte så konstigt med tanke på att jag har spelat fotboll i nästan hela mitt liv ;) Muskliga lår helt enkelt... FÖR muskliga!!! Glömmer aldrig när jag stod i en spårvagn en gång och hade på mig ett par fräsiga rutiga tighta byxor (100 år sedan) och ser att en kille stirrar på mina lår (?)

Jag frågade lite försynt VAD?
- Du spelar fotboll va?
- JA
- Jag ser det....

Den J-vla skiten visste inte vilka spår han skulle till att sätta :)
Men som sagt med åldern blir man klokare och nu skiter jag fullständigt i vad folk tycker & tänker om mig! Så förbered er på "fotbollslårens" sommar. Here they come!!!!

Mitt senaste inköp denna söta klänning från Åhlens. Jag drar till med leopardmönstrat för första gången i mitt liv... Grrrr

Inga kommentarer:

Besökare