söndag 27 juni 2010

Härliga midsommarhelg*

Jordgubbsskäraren, servetter & jordgubbsbunke är från söta C. De kom verkligen till användning en helg som denna!












Fyra dagar i sommarstugan tillsammans med 5 vuxna & fyra barn har inte gett mig så mycket tid till skrivandet tyvärr. Men nu är jag tillbaks från landet och framför datorn. Vill såklart bjuda på lite fina midsommarbilder. Vi har haft en otroligt härlig helg med som jag misstänkte alldeles för mycket mat & godsaker. Behöver jag säga att det blev en löprunda idag för att döva ångesten (?) Jodå, 6 km....

I helgen har vi alltså umgåtts, badat (vissa av oss iallafall) spelat spel, varit väldigt oense, bättrat på brännan, SLAPPAT, varit på midsommardans & gjort den årliga 7-kampen, men med nya roliga grenar såklart. S som var med är bästa lekledaren med väldigt mycket påhitt & leksinne. Det blev väldigt lyckat, mitt lag vann dock inte men vi kommer igen till nästa år. TACK kära vänner för en härlig helg med mycket skratt!!

Inga kommentarer:

Besökare