söndag 20 juni 2010

Party Party

Samtidigt som prinsessan & prinsen hade sin fest gick jag & pappa M på en annan fest (såklart) Hemma hos kära vännerna A & P. Festen hölls på deras underbara terass. De har världens största SPA - pool, loungemöbler, massor med ljus & blommor. Lounge musik spelades i högtalarna och det kändes precis som om man var utomlands. Det var bara värmen som saknades. Jätte god mat och otroligt rolig blandning på gästerna. Då det var A & P och två andra grannpar som anordnade festen tillsammans och bjudit in fem par var så kan ni förstå att det var en hel del nya ansikten. Pricken över I:t var att jag hade inte bara en trevlig kväll utan lyckades också få ett extrajobb. Passar alldeles utmärkt nu när jag ska börja plugga till hösten såhär på äldre dar..... Tusen TACK för en jätte trevlig tillställning!!!

Tyvärr hade jag inte kameran med mig så jag kunde dokumenterat den fina festplatsen :(

Inga kommentarer:

Besökare