torsdag 1 juli 2010

Arga Golfaren - that´s me!


Idag har jag varit på golfbanan, 9 hål på drygt 2 timmar. En härlig promenad, men mindre härligt humör dock. Ni ska veta att det var ett tag sedan jag spelade så jag har det till mitt försvar. Men jag kom verkligen ihåg på vilket sett golfen inte alltid var så rosenröd som den verkar. Pappa M är iallafall knäpp, han säger till mig vad jag ska göra. Pappa M är knäpp för han bryr sig inte om mig och hur mina slag funkar. Pappa M är knäpp för han berömmer inte mig. Mina klubbor är KASSA... Ja ni ser hur besvärligt det är att spela golf. Så det måste bli golflektioner inom en snar framtid & lite anger management lektioner kanske???

En runda på stan idag och jag blev ett par skjorts, två t-shirts, en klänning & en hoodtröja rikare. På bilden ser ni en av de bekväma "inte sitta åt" t-shirtarna, och den är från MONKI - I LOVE*

Nu är det sängen, imorgon 05:30 går bilen till Vimmerby!!!!

Inga kommentarer:

Besökare