fredag 9 juli 2010

Robyns nya låt - min favvo*

När denna kommer höjer vi musiken här hemma! Nya favoriten med stort F, den är helt enkelt grym och Robyn också för den delen!

Idag har jag och barnen varit i sommarstugan, men bara över dagen. Ska upp tidigt imorgon på lite äventyr som ni kommer få höra om sedan. Jag var där för att städa så jag kunde inte njuta av solen just denna dag. Enda gången jag fick lite solstrålar på mig var när jag stod i båten och försökte starta den jävla motorn. Det gick inte så bra och när jag beslöt mig för att ro var jag redan halvvägs mitt ute i sjön. Dessutom med två barn som inte kunde sitta stilla. En skulle plocka näckrosor och mini skulle stå upp och vinka och säga hääj häääj. Att jag inte svimmade (?) Vi ror i motvind och helst plötsligt står vi uppe på ett grund. Jag hade såklart glömt att ta upp motorn! Vi fastnade givetvis och jag hoppades innerligt att ingen såg mig. Kom loss tillslut och en båttur på max 1 min tog istället 20 min. Familjen TAJKON minus en. Tur för pappa M att han inte var i närheten!!!

Hoppas att ni har haft en behagligare fredag än mig!

Inga kommentarer:

Besökare