tisdag 27 juli 2010

Härlig dag på bryggan!


Lata dagar i sommarstugan. Här kan man verkligen lata sig - ingen stress & inga måsten. Idag tog pappa M med alla barn till Borås Djurpark. Han är bra han, han ser ALDRIG några problem med någonting. Det är nog inte så många som hade gett sig iväg bara sådär med tre ungar och dessutom fått stå i kö in till parken i 40 min. Ja, 40 min, jag hade fått paniiik!!! TACK älskling för att både jag & S fick en härlig barnfri solig dag. På besök kom även söta L och som vanligt när hon kommer har hon med sig gooo saker. Fest på bryggan blev det dock tillsammans med alla getingar... Skönt att få vara ensamma ett tag men efter några timmat i lugnet saknade vi allt våra yrväder och den höga ljudvolymen!!

BTW - Idag vann pappa M 2000:- på travet. Thilde kommer springandes till MIG och utbrister i glädje "VAD SKA DU KÖPA KARIN"

JAA, du Thilde... VAD ska jag köpa???

Inga kommentarer:

Besökare