torsdag 1 juli 2010

Astrid Lindgrens Värld!



Idag är det 1 Juli - tiden rusar fram*

Tidig fredagsmorgon beger vi oss till Vimmerby för en favorit i repris. Såklart så följer bästisOphelia med oss igen och för de båda skatterna så betyder detta - STOR LYCKA! Det ska dessutom bli 32 grader varmt vilket det även var förra året - super nice. Vi kommer bo på Stadshotellet som ligger med promenadavstånd till parken. Utanför hotellet finns en JÄTTE rolig lekplats där de båda töserna härskade förra året. Som ni säkert redan hört tidigare i mina inlägg så har dessa två en tendens till att alltid hamna i någon form av "trubbel". Förra året var det några små incidenter som fick både mig och pappa M att vilja gömma oss under bordet *S* Bortsett från dessa så hade vi super mysigt, jag & pappa M tyckte att det var lika roligt som barnen. Vi har ju som många andra också växt upp med alla Lindgrens figurerna. Ett hett semestertips jag verkligen kan rekommendera.

Vi hoppas på en "nästan" favorit i repris!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni kommer få sååå mysig. Utan skitkorv hoppas jag.

NI är världens bästa!!!!!

Puss & kram från oss

Ophelia är såå laddad....

Besökare