lördag 31 juli 2010

Happy Birthday to Me!!







För 48 minuter sedan började min födelsedag. Nu sitter jag & firar tillsammans med min blogg. Alla andra har gått och lagt sig & jag njuter av tystnaden. Allt annat än tystnad var det för några timmar sedan då jag tjuvstartade med att fira min dag. De allra bästa människorna i min omgivning var här och åt god mat & spelade spel... som för övrigt nästan slutade i slagsmål.... ;) Fina paket fick jag också som ni kan se. En till CLEAN parfym till samlingen - Warm Cotton. Och ett jätte fint "kakfat", "fruktfat" eller "tallriksstaplare" till mina underbara Mateus tallrikar. Och som ni kan se fantastiskt goda kakor dessutom, Mmmmm. TACK älsklingar för de fina presenterna!! Om några timmar kommer jag nog bli väckt av lite skönsång - sova räv kanske?

Inga kommentarer:

Besökare