onsdag 7 juli 2010

Sonja Aldén - Välkommen Hem


Imorgon om exakt två månader (om inget annat händer) så ska jag bli faster. Faster till en liten flicka som ska heta Alice. Längtar redan jätte mycket efter att få se henne. Min bror är sex år äldre än mig och han tillsammans med sin sambon J har försökt att skaffa barn en längre tid. De har varit gravida två ggr tidigare men då har det inte gått så bra tyvärr. Första gången var det tvillingar & andra gången var det trillingar. Nu äntligen, äntligen gick det bra och snart är hon här hos oss.
Idag har vi varit och ätit middag på Hamnkrogen i Gottskär som ligger i deras hemtrakter. Vi hade jätte mysigt, solen sken och skatterna var på topp "Crazy topp" vill säga.
Våran lillasyster har fått den stora äran att bli gudmor till Alice. Och idag frågade de om jag skulle kunna tänka mig att sjunga på dopet. Både jag och brors ögon fylldes av tårar och självklart sa jag JAAAAA!!! Spotify går för fullt och låten de vill att jag ska sjunga kan ni lyssna på nedan. Den är superfin och ska verkligen sjungas med kärlek. Att det sedan ska komma ca 60 pers är ett helt annat kapitel. Men vad gör man inte för sin bror....


Inga kommentarer:

Besökare