tisdag 22 februari 2011

Bad mum and a good movie!


Min prinsessa hade frågat sin far idag vart mamma var????
"Hon kommer hem sent"
"Dumma tenta, dumma skola"

(Btw, jag har aldrig nämnt ordet tenta för min dotter)

Min lilla skatt! Det har varit så mycket nu ett tag och jag har som ni vet haft en tung tenta framför mig så barnen har dessvärre fått lite uppmärksamhet av sin mamma. Men nu är den över och nu blir det total fokus på två underbara småskatter.

Men idag måste en sak bekännas. Det var ingen dum tenta eller dum skola som upptog min tid denna kväll. Utan ett biobesök med bästa bioklubben. Bioklubben består av mig själv och två av mina underbara kollegor. Idag var det söta M som skulle välja film. Och hon gjorde ett bra val när hon valde "Livet efter detta" En film jag varmt rekommenderar, fyra gasflaskor av fem möjliga fick den av mig. Gå och se*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kidsen snappar upp allt. Inte ok.

Seriöst. Hur lik är Moa Siv på bilden? Helt sjukt lik.

Rosor & Pioner sa...

Tycker du? Ja, det kanske hon är, farmor upp i dagen.

Besökare