söndag 20 februari 2011

Helgens Bravader*



Tulpaner, levande ljus och god middag är så jag firar denna söndag. Iallafall när klockan blev efter 18:00. Då skulle min hemtenta vara klar, så efter två tunga dagar lägger jag nu logistiken på hyllan. Iallafall tills om två veckor. Om inte min lilla längtan till Thailand övervinner, då får logistiken vänta lite till.

Fredagen blev en AW tillsammans med bästa vännen L och hennes bror. Alltid lika trevligt & på tok för goda drinkar.

Lördagen tillbringade jag skrivandes framför datorn, fast en liten shoppingtur hann jag också med medans pappa M tog med barnen till Universeum... schyyy, det får bli våran hemlis ;)
Åkte till AAC House, som för övrigt hade fått in massor med härliga vårkläder och vårig inredning. Till kvällen hade vi såklart "mellomys" och en söt utslagen hjälte somnade i puffen efter ett biobesök tillsammans med dagiskompisen och "killen" V.... Love is in the air!

Hoppas att ni har haft en mysig helg*

Inga kommentarer:

Besökare