tisdag 22 februari 2011

PIP Studio - I want*

Härliga färger från PIP Studio

Medans jag ändå håller på så vill jag visa er ännu en av mina många cravings. Dessa härliga sängkläder hoppas jag ska passa i mitt sovrum till våren. Jag hade dock bestämt mig för att ha vitt & grönt där inne men lite rött, blått, gult, rosa etc till kanske inte gör någonting (?) Kan dock kanske bli lite "to much" Dessutom har vi brun, blommig fondvägg (yes I know, brun fondvägg låter väldigt 2006. Men den är ganska fin ändå faktiskt). Men tillsammans med sängkläderna från PIP Studio så måste jag ju nästan ha en matchande tapet även den från PIP.
Crazy bedroom kan man kalla det då - precis som det alltid brukar vara...... Or not ;)

Pappa M kommer ju vägra tapetsera sovrummet, han är som sin egen far ganska konservativ.
Svärfar & mor håller just nu på att renovera sitt sovrum då de har köpt sig nya härliga Hästen sängar. Svärmor ville tapetsera men svärfar tycker att de kunde måla över tapeten istället.

"Sådana där dyra och fina tapeter kan man ju inte bara riva ner. De är ju av ett jättefint märke och sviiiindyra" Varpå svärmor säger " JAAAA, 1975 var dem det"

Så ni förstår vad jag har att göra med, jag får nog helt enkelt fjäska med min egen lilla söta pappa isåfall ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ingen ide´att du försöker fjäska !

Rosor & Pioner sa...

Inget fjäsk här inte pappa!!!

Besökare