måndag 14 februari 2011

Mello, Raw and some cravings*


Dessa söta & underbara klänningar från TopShop och står på min önskelista.

Kan det inte bli vår snart, jag blir galen. Lördag till söndag var jag, pappa M, min kära mor och Moa hos våra favoriter i Örebro. -16 minus grader hälsade oss välkomna. Jag förfrös både fötter & öron. Under lördagskvällen njöt vi av en snabb tapasmiddag, eller njöt & njöt. Vi fick slänga i oss maten eftersom vi fick bord en timme senare än utlovat. Men jag hann iallafall känna att maten smakade bra. Ingen av oss ville komma försent till showen, vi skulle på RAW Comedy Show. Man vill INTE komma försent till den om man sitter på rad fyra, som ni kanske förstår. Alltid lika trevligt i gnällbältet och det är alltid mindre trevligt att åka därifrån. Men denna gången hade vi något alldeles underbart och fantastiskt att åka hem till, nämligen lillebror. Han fick total uppmärksamhet, kakor & festis hemma hos "la familia" S, J och Ophelia. Saknade nog inte oss lika mycket som vi saknade honom....

I fredags var jag & Moa på melodifestivalgenrep. Ja, jag är nog en lite "mellonörd". Fast faktum är att jag tycker nog inte att det är så bra egentligen men har alltid kollat och kommer väl alltid att göra det också. Snacka om glädje när jag berättade min överraskning för min lilla skatt. Dessutom var det bara hon och jag, tjejerna. Det var MYS!!!

Inga kommentarer:

Besökare