onsdag 9 februari 2011

Cupcake Dröm*





En cupcake, varsegod!!

Jag är värd massor med goda små rosa eller gula eller bruna sötsaker för idag hade jag tänkt att skriva tenta. Men det hade tydligen inte lärarna tänkt sig, de dök nämligen inte upp (?) Otroligt seriöst och de ska komma från Chalmers.... Efter arga telefonsamtal och mail så beslutades det att en hemtenta ska göras inom 48 timmar. Men hur sjutton funkar en sådan, har aldrig gjort tidigare? Den tunga stenen får sitta kvar lite längre än väntat.

De underbara bakverken hittade jag och bästa S i Notting Hill. Vi passerade denna helt underbara och söta cupcakeaffären och var bara tvungna att gå in...

Snart är det helg igen - Jippie*



2 kommentarer:

TIDSOPTIMISTEN sa...

Vilka gottiga bilder på Cupcakes, trodde först dem var från NY då jag och min kompis gick förbi ett liknande ställe där.

Hoppas det funkade bra med hemtentan så du får en avkopplande helg och tack för tipset ang Fuji, jag ska kolla in där.

Kram F

Rosor & Pioner sa...

Dom var helt fantastiska, svårt att välja vill jag lova.
Tack, hemtentan blir nu till helgen men efter det så kan jag börja bli som vanligt igen :)

Ha en bra vecka!

Besökare