torsdag 17 februari 2011

Härliga cupcakes & snart bebidax...



En kollega på T & T ska ha bröllopsfest nu till sommaren. Hon satt idag och mailade med detta företag angående bröllopsdesserten. Hon ska nämligen bjuda alla gäster på vita underbara cupcakes. Och som ni kanske har förstått så gillar jag dessa färglada bakelser ganska mycket - otippat (?) Just därför ska även jag bjuda på dessa godingar när jag har bröllopsfest, om si så där några många år. Lite inspiration finner ni här.

Jag går inte bara och tänker på bakelser hela tiden om ni nu tror det, utan just nu tänker jag även på min kära vän M som snart ska föda sin lilla bebi flicka. Beräknat datum är den 19:e men jag tror dock att hon kommer till världen den 24:e. Vi får väl se om jag har rätt, ser fram emot att få träffa henne snart iallafall. Efter ett samtal igår med den blivande fina, snygga smala, med en liten liten kula mamman så känner jag igen hennes frustation av att bara gå och vänta. Man längtar, magen är i vägen och man kan knappt andas och sova var det ju inte tal om. Allt kommer gå jättebra min vän och snart är en fantastisk liten varelse hemma hos er och hos hennes söta bröder. Jag väntar med spänning på ditt sms*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Länken fungerar inte.....
Vadå många år....jag vill gå på bröllop snart ju....

Anonym sa...

Menar du mig " Snygga, smala, fina kula!?!?"
Nej eller inte kanske.

Buselis bus i magen.

Cupcakes är det som gäller på weddings nuförtiden. Ett måste. Sååå gulligt.

Rosor & Pioner sa...

Men när jag gifter mig kanske det är omodernt, but who cares? Väldigt sött och väldigt simpelt, precis som jag vill ha det.

Du lär få gå på många bröllop innan mitt. Pappa M ska gifta sig när barnen blir större, så de kommer ihåg... ;)

Besökare