måndag 7 februari 2011

John Blund VS Måns


Jobb, plugg, jobb, plugg inget annat intressant händer i mitt liv just nu. På onsdag skriver jag min stora tenta och sen efter det kan jag börja bli en rolig, pigg och glad mamma igen. Häromdagen somnade jag på soffan som vanligt. Det brukar dock vara sittande men denna kväll har jag hunnit lägga mig ner iallafall och som sällskap fick jag goa Moa. Men vänta lite nu, finn ETT FEL...

Om jag hade varit en pigg mamma så hade inte detta inträffat. Då hade denna lilla varelse legat bredvid mig i soffan också. Som en törstig kamel ute i öknen. Letandes efter vatten, Måns han letade efter mamma men hann inte riktigt fram innan John Blund tog överhand.
Stackars lilla barn!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men älskade lille plutten. Hos mig ska han minsann inte sova på golvet utan på mig. Gosi gosi.

TIDSOPTIMISTEN sa...

Vilken skön bild, och den lille stackarn på golvet som inte riktigt fick vara med den här gången ....ha ha ha.
Förstår att det måste vara riktigt tufft med både jobb, plugg och småbarn - hoppas du får ett riktigt roligt och givande arbete sen som belöning.

Kram F

Besökare